دسته‌ها
اقتصادی رپورتاژ آگهی

این روش جدید ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان است !

همانطور که می‌دانید در طی چندسال گذشته ارسال پیامک های تبلیغاتی به حدی زیاد شده است که همه مردم خسته شده اند و دیگر کسی به این پیامک ها توجه نمی‌کند و نخوانده پیام را حذف میکند و بنابراین هزینه های بالایی که شرکت ها برای تبلیغات پیامکی خود پرداخت میکنند بدون نتیجه خواهد بود .

اما یک مجموعه خلاق بنام ۸۰۲۰ به تازگی روش جدیدی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی ارائه کرده است که نه مزاحمتی برای مردم دارد و نه حتی هزینه ای برای تبلیغ دهنده ها !

۸۰۲۰ چیست:

یک خدمت جدید از سمت اپراتور های تلفن همراه می باشد که امکان ارسال پیام ارزش افزوده را میسر می سازد

ارزش افزوده چیست:

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه یا Mobile Value Added Services که به اختصار از آن به عنوان MVAS یاد می شود، به خدماتی گفته می شود که اپراتورهای تلفن همراه فراتر از خدمات اصلی خود که شامل مکالمه صوتی و پیامک، اینترنت است به کاربر ارائه می دهند. این خدمات که اغلب در قالب یک نوع سرویس به کاربران ارائه می شوند شامل موضوعات مختلفی نظیر: اطلاع رسانی و اخبار، سرگرمی، سلامت و بهداشت و… هستند.

اپراتورها با ارائه انواع خدمات ارزش افزوده و با افزایش کیفیت و تنوع در پیامک های ارزش افزوده، هزینه پیامکهای دریافتی از خود کاربران و توسط اپراتورهای تلفن همراه به صورت کسر اعتبار دریافت می شود. بنابراین هزینه ای توسط ارسال کننده پیام جهت ارسال پیامک دریافت نمی گردد . و برای ارسال کننده پیام درآمد زا نیز خواهد بود. این خدمات در پی کسب رضایت کاربران هستند و آنها را به تداوم استفاده از خدمات خود ترغیب می نماید.

پیامک ارزش افزوده دارای محتوای با ارزش می باشد که به وسیله محتوا جذاب و با ارزش در قالب پیام اطلاع رسانی کنیم

جامعه هدف ۸۰۲۰

این شبکه که ارائه خدمات ارزش افزوده، برای گروه های کوچک که دارای جمعیت با مخاطب پایین می باشد که برای اطلاع رسانی و آخرین رویدادها مثل: دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه ها، هیئت های مذهبی و برندهای تجاری مشتریانی که علاقه مند به برندتان در جریان اخرین پیشنهادات قرار می دهید، قابل استفاده می باشد و همینطور برای ارسال پیام محدودیتی برای تعداد کارکترهای (فارسی یا انگلیسی) وجود ندارد.

این شبکه جهت ارائه خدمات ارزش افزوده، برای گروه های کوچک که دارای جمعیت با مخاطب پایین می باشند استفاده می شود.همچنین برای اطلاع رسانی آخرین رویدادها مانند: دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه ها، هیئت های مذهبی و برندهای تجاری مورد علاقه مشتریانتان و همچنین برگزاری مسابقات پیامکی، نظرسنجی و آموزش های گام به گام پیامکی و…. قابل استفاده می باشد .

سوالاتی که ممکن است برای شما در زمان استفاده از پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی پیش بیاید:

آیا روزانه پیامک ارسال می­کنید؟

آیا مخاطبین زیادی دارید؟

آیا با مخاطبان خود دائما در ارتباط هستید؟

آیا ارسال پیامک، ماهانه هزینه­ی زیادی به شما تحمیل می­کند؟

آیا قصد کار فرهنگی دارید؟ آیا اطلاع رسانی روزانه جز وظایف شماست؟

 

درصورتی که سوالات بالا، یکی از دغدغه­های شما نیز است! این سامانه مشکل شما را رفع خواهد کرد. تنها کافی است یک ثبت نام ساده در سایت ۸۰۲۰ انجام دهید.

پیشنهاد ویژه برای افراد، گروه­ها، موسسات یا شرکت­هایی است که به هر نحو با کاربران خود در ارتباط هستند.

  • اگر علاقه­مندید مدرسه یا آموزشگاه، دائما وضعیت آموزشی و پیشرفت فرزند شما را برای شما ارسال کند و بهانه­ای از هزینه­های آن نداشته باشد، این سامانه را به ایشان پیشنهاد دهید.
  • اگر یک گروه تشکیل داده اید یا اطلاع رسانی­ در قالب برنامه­های یک هیئت مذهبی، یک گروه هنری یا تیم را انجام می­دهید، کافی است برای ارسال اطلاع­رسانی برگزاری برنامه­ها و همچنین ارائه خدمات بیشتر به اعضا از این سامانه استفاده کنید.
  • اگر شما یک شرکت بورس یا بیمه هستید و قصد اطلاع رسانی اطلاعات مورد نیاز افراد را دارید
  • اگر دانشجو هستید و همیشه از طی مسافت طولانی تا محل تحصیل و آگاهی از عدم برگزاری کلاس!!! آزرده هستید
  • اگر علاقه مندید خیلی زود پیشنهادهای برند مورد علاقه خود را دریافت کنید……
  • اگر اخرین اخبار برای شما اهمیت دارد……

سایت ۸۰۲۰ به عنوان اولین و انحصاری ترین سایت خدمات ارزش افزوده میباشد و به شما امکان می دهد که در کمتر از ۲۴ ساعت سرویس خود را راه اندازی کرده و فعالیت خود را آغاز نمایید.و دیگر نیازی به طی مراحل طولانی درخواست سرویس های ارزش افزوده نخواهید داشت.

 

۱۱۱

 

۱۱۱۲۲۲

 

منبع : رپورتاژ آگهی

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle